یہ دیس تیرا بھی تو چمن ہے
یہ دیس میرا بھی تو وطن ہے

ہمیں یہ لوٹ میں نہیں ملا ہے
مشکلوں سے اسے ہے پایا
کروڑوں نے مانگی تھیں دعائیں
لاکھوں لوگوں نے سب لٹایا

یہ میرے امروز کی کڑی ہے
یہ میرے فردا کی ہے صداقت
یہ میرے اجداد کی نشانی
یہ میرے بچوں کی ہے امانت

چلو ہر اک شام کو سنواریں
چلو ہر اک صبح کو نکھاریں
جو رستے ہم بھول ہی گئے تھے
چلو پھراک بار انہیں پکاریں

یہ دنیا خوبصورت ہے“ سے ”

Translation

This land is as much yours
as it is mine

We did not get it as loot
We found it with difficulties
Millions prayed for it
Thousands sacrificed their everything

It is a link to our past
It is witness of our future
It is a gift from our ancestors
It is a security for our children

Come lets decorate its every evening
Come lets refreshen its every morning
The path that we went astray from
Come lets call them again.

fromYeh Dunya Khubsoorat HaiCopyrights Reserved

